LED-lys Ansiktsbehandling

Teknologi fra NASA reduserer rynker, kviser og strammer opp huden

• 30 min
  • 590 norske kroner

Føles ut som om du soler deg på en varm dag i spania samtidig som LED Lyset (Uten UV stråler) jobber aktivt med å redusere rynker, kviser og strammer opp pluss avslappende håndmassasje. En fantastisk behandling som begynner med en frisk og effektiv rengjøring. Vi masserer inn et kraftfullt serum tilpasset dine behov som vil virke under LED-lys i 20 minutter for optimal absorpsjon. Deilig håndmassasje på begge hender med en fuktighetsgivende krem. Når lyset slukker, masserer vi lett inn en øyekrem, serum og dag / nattkrem. Selvfølgelig er alle produktene skreddersydd til din hud. LED-lysterapi er en banebrytende teknologi basert på viktig forskning fra NASA som viser at visse lysfrekvenser øker veksten av nytt vev, reduserer fine linjer og rynker, og stimulerer kollagenproduksjon. LED-lysterapi er en komfortabel og sikker behandling helt uten ultrafiolett stråling. - Rød LED: En kraftig og langvarig Anti age-effekt. Brukes til å behandle overhuden, som er det ytre laget av huden. Når lyset treffer huden din, absorberer epidermis (øverste hudlag) den og stimulerer deretter fibroblaster som produserer kollagen, og det er det som gir en ung hud sitt fyldige utseende. Det kan også minimere fine linjer og rynker, behandle solskader og strekkmerker og redusere rødhet. -Blå LED: Dreper aknebakterier og regulerer talgproduksjon. Vanligvis brukt til å behandle kviser og lindre betennelse. Det kan gjøre dette ved å redusere talgkjertelens aktivitet, slik at de produserer mindre av talg som kan tette hårsekkene, noe som fører til kviser. Blått lys kan også drepe bakterier som forårsaker kviser, kjent som propionsbakterien. Infrarødt LED: Øker mikrosirkulasjonen og virker smertestillende på ømme muskler LightStim kombinerer blått, rødt og infrarødt lys i 1400 lamper for å gi deg den beste LED lysterapien. Andre fordeler med LED-behandlinger: Strammer huden Reparerer huden Øker blodsirkulasjonen Stimulerer fornyelse av celler Reguler talgproduksjon Jevner ut hudtonen og gir utstråling Beroliger og styrker sensitiv hud Reduserer rødhet og betennelse Fremmer utskillelsen av hudtoksiner Forbedre effekten av aktive hudpleieprodukter Øker oksygentilsetting og gir en ungdommelig glød Fordelene med denne behandlingen er mange, men for å få en langvarig og større effekt, anbefales 1-2 behandlinger hver uke, totalt 6 behandlinger.