Mesogold Glow Up + LED Lys

Glow Up med 24k Gullbelagte Mesonåler fører inn hyaluronsyre

• 2 100 norske kroner

En utrolig luksuriøs behandling der 24-karats mesonåler i gull leverer en skreddersydd cocktail av hudingredienser for en øyeblikkelig glød. Populær behandling i LA og Hollywood. Kim Kardashian elsker denne behandlingen! Cocktailen består av Hyaluronsyre som vil forbedre fuktigheten i huden samtidig som den stimulerer kollagen og elastin, og etterlater huden hydrert og glødene. Den inneholder også et whitening emne som jobber for å jevne ut hudtonen. BEHANDLINGEN: MesoGold kan effektivt og relativt smertefritt levere aktive ingredienser i huden og unngå mange komplikasjoner som kan oppstå med tradisjonelle teknikker som injeksjoner. MesoGold forårsaker ingen blødning eller riper i huden og uten nedetid etter behandling. Det består av en beholder og en nålepatron med 20 supertynne nåler. Nålene er laget av titan og er belagt med gull. Når nålene presses inn i huden, åpnes beholderen og fukt cocktailen strømmer ned gjennom kanaler i nålene. En Sheetmask full av næring og fukt legges deretter på samtidig som rødt, blått og infrarødt LED-lys brukes til å redusere rødhet og ytterligere stimulere kollagen, redusere fine linjer og rynker og drepe akne bakterier. Du får så en deilig hodebunns massasje som kommer til å gjøre deg avslappet fra topp til tå. Lyset støtter også den naturlige produksjonen av vitamin D, slik at huden din gløder. Til slutt masseres skreddersydde serum, øyekrem, dagkrem for optimal effekt av din behandling hos oss. OBS! Du kan ikke kommer på denne behandlingen om du er gravid, ammer, eller har aktiv akne, åpne sår eller andre infeksjoner.