Gratis test og konsultasjon Lysterapi

Kom og test Lysterapi helt gratis og uforpliktende.

• 15 minutter

Kom og test Lysterapi helt gratis og uforpliktende. Om ønskelig kan du få konsultasjon om hvor mange behandlinger vi anbefaler for deg og dine mål. Du får ligge under lyset i ca 5-10 minutter, hele testbehandlingen tar 15 minutter. Ved ikke oppmøtt behandling faktureres en administasjonsavgift på 250kr. LED-lysterapi er en banebrytende teknologi basert på viktig forskning fra NASA som viser at visse lysfrekvenser øker veksten av nytt vev, reduserer fine linjer og rynker, og stimulerer kollagenproduksjon. LED-lysterapi er en komfortabel og sikker behandling helt UTEN ultraviolett stråling. Våres LED-panel er spesiellt utstyrt med lyserøde, mørkerøde, infrarøde og dype infrarøde bølgelengder av LED-lys. Disse bølgelengdene jobber sammen for å lindre slitne muskler, smerter, øke lokal blodsirkulasjon og akselerere restitusjonen. LED-lys er også bevist å midlertidig lindre leddgikt, muskel- og leddsmerter, stivhet, øke blodsirkulasjonen, redusere fine linjer og rynker, øke kollagenproduksjonen og øke hastigheten på restitusjonstid. Andre fordeler med LED-behandlinger: Forbedre sårheling. Reduser strekkmerker Reduser rynker, fine linjer og aldersflekker. Forbedre ansiktstekstur. Forbedre psoriasis, rosacea og eksem. Forbedre arr. Forbedre solskadet hud. Forbedre hårveksten hos personer med androgen alopecia. Forbedre akne. Lindre smerte og betennelse forbundet med: ankelsenebetennelse, revmatoid artritt, karpaltunnelsyndrom og kneartrose. Ofte stilte spørsmål: Hvor mange behandlinger trenger jeg? - Det avhenger av dine mål og nåværende tilstand. Generelt viser akutte skader (forstuinger, skrubbsår osv.) rask bedring og går ofte over etter 2-4 behandlinger. Langsiktige og kroniske tilstander kan trenge opptil 10 behandlinger for å vise betydelige fordeler. De fleste gjør 3 ganger i uken til målene deres er nådd, og reduser deretter til 1-2 ganger i uken for vedlikehold. Har behandlingen noen bivirkninger? - Nei, behandlingen er ikke-invasiv og har ingen bivirkninger. Det er trygt og effektivt for de fleste. Er det noen som ikke kan ta behandlingen? - Behandling er IKKE PASSENDE FOR FØLGENDE FORHOLD: graviditet, epilepsi, aktive kreftbehandlinger og alle som tar lysfølsomme medisiner. Må jeg ta av klærne? - Ja, men behandler forklarer hvordan behandliger fungerer og venter utenfor til du er klar och har tatt på klærna igjen.

lilleenghudklinikk@gmail.com