Informasjon om behandlingene

Microneedling

Microneedling er en av de mest kjente behandlings prosedyrene for rynker, arr og ellers forbedring av hudstruktur samt en måte å få serum dypt ned i huden. Det kjennes som små stikk og vi tilpasser selvfølgelig nållengde etter hvor dypt vi jobber. Det er helt trygt og vi holder deg informert under hele behandlingen så alt blir som forventet. Serumet vi bruker skreddersyr vi etter hvilke resultater du ønsker eller hva huden din trenger. Du kan være litt rød i huden etter behandlingen men dette går som regel bort etter kun 24 timer. Du kan også oppleve lett flassing etter behandlingen. Vi anbefaler microneedling spesielt for deg som ønsker å forbedre arr eller dype rynker.

Nanoneedling

Super boost for deg som trenger intens fuktighet, jevnere hud tekstur eller mindre rynker. Dette er et nålefritt alternativ til microneedling. Helt smertefritt, behagelig og utrolig effektivt! Denne avanserte metoden stimulerer kollagenproduksjonen i huden ved å smertefritt og trygt tilføre aktive ingredienser gjennom tusenvis av mikroskopiske kanaler. Nano-needling-spisser er tynnere enn et menneskehår og er designet for å ha mikroskopiske pyramidelignende spisser. Med dette designet er de i stand til å få kroppen til å reparere seg selv og tillate opptil 97% produktabsorpsjon. Når disse platene forsiktig berører huden, danner de opptil 200 000 usynlige nanokanaler. Kanalene i huden er en direkte linje for å levere nærende serum under hudbarrieren for å stimulere regenerativ prosess og kollagenproduksjon. Huden adsorberer naturlig de aktive ingrediensene opptil 1000 ganger mer effektivt gjennom nanokanaler for å redusere rynker, hyperpigmentering og forbedrer og gjenoppretter hudhelse. Behandlingen vil smertefritt jevne ut hudens tekstur og gi glødende hud uten noen nedetid.

• Verdens kjent for aktiv behandling av rynker, aknearr og oppstramming

1 490 norske kroner
  • Enestående rynkebehandling og kollagen boost på liten tid!

1 190 norske kroner
  • Smertefritt, behagelig og utrolig effektivt. Gir glød og mindre rynker

1 190 norske kroner
  • Booster huden med opptil 1000 ganger bedre absorbsjon av serum

890 norske kroner

Mikroinjektioner med MesoGold

En utrolig luksuriøs behandling der 24-karats mesonåler i gull leverer en skreddersydd cocktail av hudingredienser for en øyeblikkelig glød. Populær behandling i LA og Hollywood. Kim Kardashian elsker denne behandlingen!

MesoGold kan effektivt og relativt smertefritt levere aktive ingredienser i huden og unngå mange komplikasjoner som kan oppstå med tradisjonelle teknikker som injeksjoner. MesoGold forårsaker ingen blødning eller riper i huden og uten nedetid etter behandling.
MesoGold består av en beholder og en nålepatron med 20 supertynne nåler. Nålene er laget av titan og er belagt med gull. Når nålene presses inn i huden, åpnes beholderen og serumet strømmer ned gjennom kanaler i nålene.

MESOGOLD-GLOW[1].jpg