25% Rabatt! Nanoneedling Deluxe

Smertefritt, behagelig og utrolig effektivt. Gir glød og fukt boost!

• 50 minutter
  • 893 norske kroner

Ordinær pris 1190, Nå 893kr Super boost for deg som trenger intens fuktighet. Dette er et nålefritt alternativ til microneedling. Helt smertefritt, behagelig og utrolig effektivt! Inkluderer: Rens, Peeling, skreddersydd serum til din hud, Nanoneedling, Ansiktsmassasje, Ansiktsmaske øyekrem massert inn med kalde kuler og dagkrem. Om Nanoneedling: Denne avanserte metoden stimulerer kollagenproduksjonen i huden ved å smertefritt og trygt tilføre aktive ingredienser gjennom tusenvis av mikroskopiske kanaler. Nano-needling-spisser er tynnere enn et menneskehår og er designet for å ha mikroskopiske pyramidelignende spisser. Med dette designet er de i stand til å få kroppen til å reparere seg selv og tillate opptil 97% produktabsorpsjon. Når disse platene forsiktig berører huden, danner de opptil 200 000 usynlige nanokanaler. Kanalene i huden er en direkte linje for å levere nærende serum under hudbarrieren for å stimulere regenerativ prosess og kollagenproduksjon. Huden adsorberer naturlig de aktive ingrediensene opptil 1000 ganger mer effektivt gjennom nanokanaler for å redusere rynker, hyperpigmentering og forbedrer og gjenoppretter hudhelse. Behandlingen vil smertefritt jevne ut hudens tekstur og gi glødende hud uten noen nedetid. Vi anbefaler en kur på 4 behandlinger med 4 ukers mellomrom for beste resultat.

lilleenghudklinikk@gmail.com